Fashion stringent

Cand mi-am imbracat iubirea intaia data,
am facut-o invers, pe dos,
ca un om ce nu-si cunostea firea,
ca un suflet ce habar nu avea cine-i ea.

Acum o imbrac peste tot, asa cum imi vine,
larga, mulata, scurta sau lunga...ori putin neadecvata,
o tin la gat drept esarfa, o pun inel pe mana dreapta,
o acopar cu respiratia ca o autentica brosa imensa ...intensa.

Si-i zambesc cat e ziua de lunga si noaptea de scurta,
o port  aiurit  in obrajii rosii de ea, in carnea dezgolita,
o sarut ades cu buzele-mi de rosu dorit, ispitit,
cand soarele-i inca-n amurg, spre asfintit.

Si de devin demodata nu-mi pasa,
am pantofii cu toc, vocea isteata, ochii de foc,
trandafiri rosii in camera de gala, de afara,
imi port frivol naivitatea pe fata,
si schimb mai mereu un absent cu-n prezent;

dar, nu ma lepad de ea, iubirea mea.
_______________________
"Brandusa Sim MB- Fashion strigent


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Gand de cafea tare