Imbratisari de umbre

Am atins cu buzele umbra ta,
iar ea mi-a raspuns intr-un alegoric echilibru  fara sa-si piarda nuanta,
doar imbracand culoarea amurgul violaceu, asemeni inserarii din noi.

Am tinut pasul cu umbra ta,
si ea mi-a raspuns apucandu-mi mana cu racoarea intristarii gemene,
din care toate dorintele s-au nascut, ca  spuma de lapte in verdele iubirii crude.

Am intins bratele ca un zbor si umbra ta mi-a imitat gestul,
si-am devenit pe pamant doua pasari  ce-si plimba gandul de la una la alta,
intr-un fel de falfait de inimi  clipesc intelesuri prin batai largi de aripi .

Apoi te-am imbratisat...cu umbra cu tot, cu suflet si inima de umbra vie.
__________________________________

"Brandusa SimMB - Umbra








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Gand de cafea tare