Jumatatile toamnei

Am agonizat cateva nopti si cateva zile,
langa un manuscris ... nedeschis,
apoi l-am rasfoit meticulos inca de la inceput,
prin foile din mijloc incet, discret , apoi tenace spre sfarsit.

Scria  frumos, atat de frumos cat poate cuprinde
 in ale sufletului sau tenebre,
scria adanc, atat de adanc in ale cuvantului
ce poate naste zborul jumatate frant.

Contextual ma regaseam, intr-o simultaneitate de gand rupt
 diminetii mele din astenut,
intr-o zi a premonitiilor salbatice, in roci reci, marmorate
de mana unui sculptor grav, dar brav.

Si-am adormit ale ploilor amiezi, cu fruntea-mi pe acea carte,
si-am cuprins in vis stari si incarnate fapte,
continuand povestea cartii curate
 prin dulcele-mi sange, prin ale inimii aorte,
pana din viata mi-a ramas ... o alta calda jumatate.
______________________________
"Brandusa SimMB- Jumatatile toamnei





Comentarii

Unknown a spus…
...gîndul , cuvîntul ...amintirea ţi-o cerne ,
peste a anilor toamnă , se-așterne ,
gînduri , cuvinte ... visele toate ...
ca tăcerea , peste tăcutele şoapte ...

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Gand de cafea tare