Desculta in zapada



Nici nu mai vreau sa stiu de-i disperarea,
sau sfartecarea dintr-o nebunie a mea,
si nu mai stiu de-s toate ale mele, cuvintele ce plang,
sau dimpotriva,   clipele ce-mi  rad;

dar stiu ca-n vid am aruncat, ploile neatingerii,
jertfa despoticei  imbratisari din noaptea arderii,
pantofii cu toc si vorbele de foc,
si fustele ce doar pana la genunchi acopereau
 nefericirea, cautarea, zbuciumul, uimirea;

si pielea mi-am lasat, ca strai al  divinitatii, sa port,
... si m-am aflat in visul unui uimitor decor,
de alb, de mine, de picioru-mi gol,
de contopirea vietilor  prin  sugrumarea neputintelor.
------------------------------------

Iar de atunci topesc zapezile sub talpa,
incandescenta asta ma suporta-n frig,
nu-mi stiu, nu-mi vreau schimba conceptia de vraja,
pe care-o simt perdea asupra mea,
si nu-i devreme niciodata,

...  si nu e niciodata prea  tarziu.
_____________________________
" Brandusa SimMB - Incandescenta




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire