Priveste-ma cum te privesc eu

Priveste-ma sunt femeia desculta,
si-mi flutura camasa alba pe pulpa,
ca un stindard te masor cu paru-mi valvoi,
pasind vehement prin tine apoi.

Priveste-ma am bratele pline de flori,
din lacrimi constante crestate in nori,
si-arunc cu puterea-mi nebuna spre tine,
... din luna petale,
sa simti cu te doare tot corpul a jale.

Priveste-ma cum pasesc si-ti vorbesc,
cuvinte a caror culoare si sens doar tu il pricepi;
si nu ma opresc,  si nu te privesc ... si nu iti zambesc,
te tin olfactiv prin mine  captiv, iubindu-te intuitiv,
....  imperativ.

Priveste-ma cum fara sa vad chipul tau,
prin inima mea ... te privesc doar eu !
___________________________________
"Brandusa SimMb - Priveste-ma cum te privesc eu




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire