Pulsul dorului

I-am spus dorului sa se imbrace in alb,
si s-a imbracat,  imaculat;
i-am spus sa se faca verde carare,
si s-a intins primavara peste pamant,
i-am spus sa se spulbere precum ale toamnei frunze uscate,
si furtuna  a devenit din ele,
i-am spus sa se faca partenerul meu de vals,
si automat pasii mi-au plecat in dans;
i-am spus ca singuratatea ma tintuie legata de stanci grele,
si mare a devenit, trupul sa-mi mangaie, sa-mi spele;

dar in ziua in care sprancenele am incruntat,
si l-am certat ca-mi staruie, ma sufoca,
nu m-a ascultat, pfff, s-a involburat,
m-a prins  mai strans  cu toata dragostea lui,
 in vals ametitor accelerand pulsul dorului ;
_________________________________
"Brandusa SimMb - Pulsul dorului
_________________________________
"si ma agat iar de stele/poate te vad printre ele"

https://www.youtube.com/watch?v=WMLZ5n8ObKM

3 Sud Est - Stele 

___________________________________








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire