Rebela in felul meu

Talpa imi calca  nisipul fierbinte,
 si marea-nspumata ades o atinge,
iar verdele  ierbii imi gadila palma,
pamantul rece il am sub picior,
si-s semeata sub cerul albastru de dor.

Departe-mi goneste privirea si vede,
si norii si luna adesea  o cere,
si brate de flori, mormane, recunosc am furat,
de parca pamantul imi era destinat.

In par ciucuri albe de flori de cires,
fiica a codrului, sora  padurii in ramuri de vers,
intre vii pline de rod, am crescut si m-am copt,
prin zile alergand, prin nopti de stele dansand.

In viata asta inca n-am invatat sa tin capul plecat,
cum n-am invatat in boala urii sa zac,
doar genele nu m-au ascultat
 si cu iubirea-mi ti s-au inchinat.
____________________________
"Brandusa SimMB - Rebela in felul meu
________________________

https://www.youtube.com/watch?v=3vaO7_TizBE

Paula Seling - Promit









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire