Somnul constiintei

Nu stiu daca ti-am spus iubite,
 in dimineti negangurite, cu frunze rare despletite,
insa  iubirea asta mi-a devenit ochean,
si te privesc pe furis prin mine, ca prin geam.

Te vad ascuns cum stai dupa o geana,
ca si cum ochiul meu nu te-ar cunoaste,
si nu te-ar sti cum esti si cum mi te rasfeti,
tu fericirea mea, ... sau tu iubirea mea, crancena rana.

Si-mi dai motive sa te caut, si-mi dai motive sa te strig,
ca o copila zburdand desculta pe campii,
prin alte vieti si alte vesnicii.

Dar o copila imbufnata cum sunt eu,
va vrea doar dulce viata si aroma ta,
 pe perne de trifoi, prin lanuri in zavoi,
si asta doar o zi si-atat ... apoi te va uita,
cum luna uita ziua, cum soarele se afunda
in violet amurg...ce-ti place tie, si nu doar tie, mult.

Nu face gura stramba si nu te imbufna,
ca nici povestea asta, n-am vrut a termina,
dar ai avut prin maini doar zale si inele
... si intr-o noapte neagra, m-ai ferecat cu ele.

Si m-ai uitat asa, pe pat de frunze sterpe,
ce nu mai vor sa-ti fie nici verzi, nici grabnic iubitoare,
nici brate-n parg din alte-nmarmurite  toamne
... si nici iubite alungate fara veste.
______________________________
"Brandusa SimMb - Somnul constiintee mele...naste scorpii


https://www.youtube.com/watch?v=Zt1AxMJdDac



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire