Te-as fi iubit

Te-as fi iubit ca un cant,
ce-ti reusea a umple pustiul si golul din  inima;

te-as fi iubit ca o primavara in floare,
dar tu ai ales verile, despuind de caldura intelesul,
diapazon in note totale de sus ti-as fi fost,
dar tu ai ales note simple, "fa, sol, la....la, la, la",
lasand pribeag acel "do", de la dorinta pura;

te-as fi iubit ca o nebuna,
pierduta in dorinta ta, si doar a ta;
dar ecouri din ale dorinte iti umblau desculte
pe trupul tau gol, prin privirea-ti atenta;

te-as fi pastrat in era mea, si-n era eternitatilor
ce portile le tin deschise simtirii, vibrand,
dar ai stat in prag, si mi-ar privit ochii limpezi,
si mi-ai atins trupul, si mi-ai sarutat buzele si fruntea,
.... ca un adio nehotarat, ca o alinare neterminata,
ca si cand mi-ai fi promis intoarcerea timpului;

dar biet suflet, timpul meu si-al tau se consuma,
... si nu se va mai intoarce ... niciodata.
_______________________
Brandusa SimMB - Ca niciodata


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire